5 zalet dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych

Zakup sprzętu niezbędnego w biurze to znaczny wydatek, szczególnie jeżeli zależy nam na tym, aby były to urządzenia zapewniające znaczną wydajność. Nie zawsze jednak możemy lub chcemy przeznaczać na nie znaczną sumę pieniędzy. Alternatywą dla kupna opisywanych produktów jest ich dzierżawa. Ma ona wiele plusów. Jakich?

 

Najważniejsze plusy dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych

Kserokopiarki są jednymi z najchętniej dzierżawionych urządzeń. Nie ma w tym nic dziwnego. Ich wynajem niesie wiele plusów, wśród których najważniejsze to:

  1. mniejszy jednorazowy koszt — nowy sprzęt jest drogi, a comiesięczne opłaty nie powinny zbytnio nadszarpnąć budżetu firmy;
  2. obsługa serwisowa — w razie problemów ze sprzętem przedsiębiorstwo, które go wynajmuje innym, zajmie się jego naprawą, my nie będziemy musieli poświęcać czasu na poszukiwanie doświadczonego i wykwalifikowanego fachowca;
  3. dostarczenie niezbędnych materiałów eksploatacyjnych — to również wiąże się ze znaczną oszczędnością czasu;
  4. korzyści podatkowe — opłatę za dzierżawę urządzenia wielofunkcyjnego możemy wliczyć w koszty uzyskania przychodu;
  5. możliwość szybkiej i bezproblemowej wymiany urządzeń — jeżeli określony model nie spełni naszych oczekiwań, w kolejnym miesiącu możemy zdecydować się na inny sprzęt.

To wszystko sprawia, że dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych ma coraz większą liczbę zwolenników zarówno wśród osób prowadzących niewielkie, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa.

 

Dla kogo dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych to dobry wybór?

Zdecydowanie się na dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych to dobry wybór dla każdego, kto chce zaoszczędzić czas oraz pieniądze, a w razie potrzeby mieć możliwość wymiany sprzętu. Warto także zaznaczyć, że podczas wynajmu zawsze możemy liczyć na doradztwo fachowców.